Přihlášení

Krátké tiskové zprávy

Tradiční mediatypy a jejich rozměry

25 / 03 / 2016

BILLBOARD Nejčastěji využívaný media typ v České republice. Slovo billboard je symbolem reklamních kampaní. Billboardové reklamní kampaně patří...

Více
» Všechny zprávy

Napsali o nás - MediaGuru

MyBillboards spouští v Brně „povznášející“ kampaň


Společnost MyBillboards,která provozuje platformu pro inzerci a pronájem reklamních ploch napříč republikou, spustila novou kampaň. Poté, co v létě zahalovala nekvalitní reklamní polepy, v září vyrukovala s „povznášející“ kampaní.


Kampaň poběží do konce září v Brně, přičemž místa ploch se každý den mění k dosažení co nejvyššího zásahu. „Zatímco cílem předešlé kampaně s překrýváním neatraktivních polepů bylo upozornění na to, jak všední a pořád stejné outdoorové plochy jsou ...


 Celý článek k dočtení na stránkách MediaGuru zde.



S přáním příjemného počtení

Váš tým MyBillboards.cz