Přihlášení

Krátké tiskové zprávy

Tradiční mediatypy a jejich rozměry

25 / 03 / 2016

BILLBOARD Nejčastěji využívaný media typ v České republice. Slovo billboard je symbolem reklamních kampaní. Billboardové reklamní kampaně patří...

Více
» Všechny zprávy

Napsali o nás - Marketingové noviny

Na začátku roku o nás napsali Marketingové noviny, za tento článek jsme nesmírně vděční. Jedná se opět o trochu větší nástin zákulisí naší společnosti. 


Jak se dělá marketing MyBillboards.cz


V čem spočívá vaše služba a jaké benefity přináší?


Služba spočívá ve spojení nabídky všech kategorií reklamních ploch a poptávky po nich. Majitel plochy může jednoduše přenést svou plochu do online prostředí, vytvořit jakýsi modifikovaný virtuální rodný list a zájemce o plochy si může pronajímat i velké množství reklamních ploch napříč majiteli, což je systém, který nemá na trhu ekvivalent. Celý portál je vytvořený tak, aby fungoval jako plnohodnotný ekosystém, díky kterému se může i minoritní vlastník reklamních ploch rovnat těm největším hráčům a i malý odběratel mít podmínky největších mediálních agentur.


Jaká byste charakterizoval značku vašeho projektu? Jaké má atributy? Jaká by to byla osobnost?


Základ naší značky a celkové komunikace spočívá v nekonvenčnosti. Značka je svěží, sebevědomá až drzá, avšak pokud se ni spolehnete, můžete čekat opravdu profesionální péči.


Jak jste propagovali svůj projekt při spuštění?


Spustili jsme guerillovou kampaň s názvem „Nebavilo nás“, kde jsme překrývali zastaralé nebo nudné outdoorové reklamní plochy plachtou s textem „Nebavil nás předchozí polep této plochy!“ Spuštění bylo podpořeno direct mailem a také PR aktivitami, které vedli např. k článku v magazínu First Class ...



Kompletní rozhovor naleznete ZDE.